آشامیدن آب تولید اسید لاکتیک را کاهش می‌دهد

این کارشناس خاطرنشان ساخت: کربوهیدارت‌ه ا در نان، بیسکویت، برنج، سیب زمینی و ماکارونی یافت می‌شود.

 

عضوتیم ملی بسکتبال و نایب رییس هیات تنیس خاکی استان قزوین گفت: تغذیه در ورزش حرفه‌ای ازاهمیت بسیار بالایی برخورداراست،

 

شریفی گفت: اینکه پروتئین در موادغذایی نظیر گوشت، مرغ و لوبیا وجود دارد کمبود پروتئین در ورزشکاران باعث آتروفی (عضله سوزی) و به لاغر شدن ورزشکار و توان جسمی کمتر در هنگام ورزش منجر می‌شود.

 

وی گفت: ورزشکاران بخصوص کسانی که بصورت حرفه‌ای به ورزش می‌پردازند باید مصرف چربی و پروتئین را در هنگام مسابقات کاهش دهند و بامشورت مربیان خود مواد کربوهیدراتی بیشتری استفاده کنند.

منبع/www.koshti-qazvin.blogfa.com 

/ 1 نظر / 30 بازدید
امیر حسین اسدی

خسته نباشی.واقعا از این همه مطالب ممنون. شرمنده من یه کشتی گیر نوجوان هیتم که میخخواهم وزن کم کنم که دیگر بعد از کم کردن دیگه وزنم به حالت اولیه خودش برنگرده اگر مطلبی در این مورد داری بیزحمت ادرسشو تو سایتت بهم بگو یه مطلبشو برام بفرست.ممنون